Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Henny en alle anderen.

Moge Albert. Het is al 9 graden hier.

Mogge John. Ja we krijgen een paar tropische winterdagen tot 13 graden op dinsdag en woensdag.

Mogge John. Ja we krijgen een oar tropische winterdagen tot 13 graden op dinsdag en woensdag.
Hier in zuid limburg kan het zelfs 15 graden worden. Te gek!

Goedemorgen,
Dalijk even de nieuwe plantjes in het aquarium zetten en straks met onze zoon naar skiles hij zit nu op het hoogste niveau waar je nog les voor kan krijgen.
Hij staat al vanaf zijn 3 op de latten en is nu 10.

Nou precies wat ik een week gelden heb voorspeld. Max wint en de Mc Larens volgen netjes en dat is genoeg voor Norris.

Formula 1 Win GIF

Nou ja gelukkig heeft de domme fout met de bodemplaat ze niet genekt.

Helaas, maar Max wint wel weer. En volgend jaar maar buiten de baan inhalen.. de FIA straft toch niet. 🙂😎
IMG_0249.jpeg

Max heeft zn best gedaan, helaas eerste helft van seizoen niet goed genoeg.

Ja je hebt weinig aan een overwinning als je met lege handen staat . Plek 2 en 3 zijn leuk maar wie onthoud zoiets. Alleen de nummer 1 telt op het einde.
Maar ja het is precies zo gelopen als ik had voorspeld en gelukkig doen de bodemplaat en de tactische fout van vorige week Norris niet de das om.
Norris eerste deel van het seizoen sterker en Max het tweede deel dus ja al met al niet onverdiend denk ik dit kampioenschap voor Mc laren.

Laatst bewerkt:
Nou ik zeg alvast avond allemaal en smakelijk eten.

Helaas, maar Max wint wel weer. En volgend jaar maar buiten de baan inhalen.. de FIA straft toch niet
Ja hoor er is wel degelijk een straf uitgedeeld :Dk :Dk . Maar goed de marshalls zullen het wel verkeerd beoordeeld hebben.

Citaat nu.nl:
Norris haalde de teamgenoot van Verstappen buiten de baan in, maar de wedstrijdleiding oordeelde dat Tsunoda daar schuldig aan was. Hij kreeg een tijdstraf van vijf seconden. Norris werd vrijgesproken.

🙂 Tutututuuuu Max Verstappen..

Goedemiddaaaaag.

Mag ik u allen een goede dag, althans wat er nog van over is, toewensen? Wij, mijn lief en ik, hebben onze kerstboom opgetuigd. Wij hebben een echte kerstboom, niet zo een die ergens omgekapt of deels uitgegraven is. Nee, bij ons een echte dus. Je kan die overal kopen en ze blijken ook bedoelt om als kerstboom te fungeren. Heel echt en tevens herhaald bruikbaar. Om onze naam eer aan te doen zit er vlucht vogels in de boom. Die zijn niet echt, dat dan weer niet. Maar dat zult u allen vast begrijpen. Ballen hebben we ook toegevoegd en overige snuisterijen. De goederen die nu onze echte kerstboom sieren hebben een glanzende oppervlakte. Om die glans te benadrukken hebben we de kerstboom, die als gezegd echt is, voorzien van verlichting. Het is al met al een fraai gezicht, al zeg ik het zelf.
Een te lang verhaal eigenlijk maar ik hoop dat het een glimlach op uw gezicht brengt. Mijn manier om u alvast fijne feestdagen toe te wensen!

PXL_20251208_144203413.jpg

Middag, het lijkt wel voorjaar. Rondje gelopen zonet, maar de jas hoefde niet tot in de hals dicht geritst.
IMG_0251.jpeg

Middag Albert en hier maar een grijze dag.

Goedenavond

Vandaag in mijn uppie mijn slaapkamer op zijn kop gezet. Onder andere ene elektrische lattenbodem van het bed af, andere erop. 💪. Dat zijn zo van die klusjes... Maar het is gedaan.
Donderdag nieuwe matras en dan gaat mijn oude bed met matras afgevoerd worden voor recycling. Alles staat klaar.

Avond jongedame, dan heb je nu wel ff pauze verdiend hoor.

Goedenavond

Vandaag in mijn uppie mijn slaapkamer op zijn kop gezet. Onder andere ene elektrische lattenbodem van het bed af, andere erop. 💪. Dat zijn zo van die klusjes... Maar het is gedaan.
Donderdag nieuwe matras en dan gaat mijn oude bed met matras afgevoerd worden voor recycling. Alles staat klaar.
Ik heb genoeg aan een electrische fiets :Dk :Dk

Avond jongedame, dan heb je nu wel ff pauze verdiend hoor.
Zit nu inderdaad even aan de koffie.
Eigenlijk ben ik nog niet klaar maar het is goed geweest. Morgen weer een dag. Op tijd afschakelen anders doe ik vannacht geen oog dicht.

https://www.nu.nl/media/6378748/radar-love-in-top-tien-top-2000-eerbetoon-aan-george-kooymans.html

Alweer die Bohemian Rapsodie op 1… volgens mij is het een beetje doorgestoken kaart elk jaar hetzelfde. Ik heb al heel wat stemlijstjes voorbij zien komen op FB enzo, maar nergens stond dit nr tussen..
Ja ik las het en op een incidenteel jaar na staat het al heel lang op 1. Tja of alles eerlijk verloopt is lastig te controleren denk ik.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan