Moge Henny en alle anderen.
Hier in zuid limburg kan het zelfs 15 graden worden. Te gek!Mogge John. Ja we krijgen een oar tropische winterdagen tot 13 graden op dinsdag en woensdag.
Tijd voor de korte broek dusHier in zuid limburg kan het zelfs 15 graden worden. Te gek!

Hier loopt de kat ook altijd te vervelen als ik met het aquarium bezig ben😅Bekijk bijlage 393151
Ik heb inmiddels hulp van Zoey die de emmer controleert op zaken die ik niet had moet weggooien![]()
Moge Corne.
We voeden ze niet goed op dusHier loopt de kat ook altijd te vervelen als ik met het aquarium bezig ben😅
Ja hoor er is wel degelijk een straf uitgedeeldHelaas, maar Max wint wel weer. En volgend jaar maar buiten de baan inhalen.. de FIA straft toch niet
. Maar goed de marshalls zullen het wel verkeerd beoordeeld hebben.Middag Lando Norris🙂 Tutututuuuu Max Verstappen..
Goedemiddaaaaag.

Ik heb genoeg aan een electrische fietsGoedenavond
Vandaag in mijn uppie mijn slaapkamer op zijn kop gezet. Onder andere ene elektrische lattenbodem van het bed af, andere erop. 💪. Dat zijn zo van die klusjes... Maar het is gedaan.
Donderdag nieuwe matras en dan gaat mijn oude bed met matras afgevoerd worden voor recycling. Alles staat klaar.

Zit nu inderdaad even aan de koffie.Avond jongedame, dan heb je nu wel ff pauze verdiend hoor.
Ja ik las het en op een incidenteel jaar na staat het al heel lang op 1. Tja of alles eerlijk verloopt is lastig te controleren denk ik.https://www.nu.nl/media/6378748/radar-love-in-top-tien-top-2000-eerbetoon-aan-george-kooymans.html
Alweer die Bohemian Rapsodie op 1… volgens mij is het een beetje doorgestoken kaart elk jaar hetzelfde. Ik heb al heel wat stemlijstjes voorbij zien komen op FB enzo, maar nergens stond dit nr tussen..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.