Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Hier -1 komende nacht maar goed de temp stijgt komende week naar 5 graden en de week erna naar 5-7 graden dus niks mis mee denk ik voor half februari.
En ik duik zo mn bed in en dan is jet lekker warm en dan morgen om 7 uur de twee bakken verversen.

Hier ook koud Albert, viel me net echt tegen op het rondje met de honden, maar bij jullie is het geloof ik nog kouder. De wind en de nattigheid maken het gemeen bij deze temperatuur.
Hele dag al koud, fijne sneeuw af en toe.
IMG_0345.jpeg

Moge allemaal en ik ga wat sport terugkijken en dan straks verversen.
Zal eens kijken of ik kan zien hoe goed Volendam was gister :DD :DD

Goedemorgen allemaal! Na wat drukke weken kom ik ook weer even binnen vallen. Eindelijk vakantie! Zijn er hier nog mensen met carnavalsplannen? Niet aan mij besteed, haha, maar ik ben wel erg blij met een weekje vrij!

Mogge Jennifer, carnaval? Nee absoluut niet.

Weer op tijd wakker hier, zeg maar veel te vroeg. De vrouw zo de deur uit naar t werk tot 3uur vanmiddag. Ik ga zo grind scheppen en filter schoonmaken voor de nieuwe opzet.

Goedemorgen samen. Wij gaan niet meer carnavallen. Maar de optochten vinden we nog steeds erg leuk.

Moge binnenkomers. Bakken zijn ververst, boodschappen gehaald en het laatste stukje muur is afgesausd dus ik kan lekker niksen vandaag.

Moge Corne.

Nou ja wat is gedaan dat is gedaan op de vroege morgen moet je maar denken Albert en daarom ververs ik ook al rond 7 uur.

Lekker bezig weer allemaal 😄Ik heb er weer een flinke wandeling op zitten met de hond, wat een kou! 🥶

Lekker bezig weer allemaal 😄Ik heb er weer een flinke wandeling op zitten met de hond, wat een kou! 🥶
Moge Jennifer en hier is het nul nu maar vanmiddag 2 graden. Morgen wat sneeuw bij 2 graden en daarna stijgen we de komende twee weken naar 8-9 graden dus prima weer vindt ik.
Als er een bui valt dan heb ik het regenpak klaar liggen.

Middag, werk klaar voor vandaag. Gedoucht en casual netjes gekleed voor een etentje van broer en schoonzus waarvoor we zijn uitgenodigd vanaf 5u. Ze waren 45 jr getrouwd in januari. Vanavond met een groep van 20 personen lekker eten ergens,

Middag, werk klaar voor vandaag. Gedoucht en casual netjes gekleed voor een etentje van broer en schoonzus waarvoor we zijn uitgenodigd vanaf 5u. Ze waren 45 jr getrouwd in januari. Vanavond met een groep van 20 personen lekker eten ergens,
Veel plezier.

Ff naar een ‘eetfabriek’. Niet die in Emmen, scheelt maar 1 letter die in Ommen.
Ben niet bekend daar maar "eetfabriek" klinkt niet heel geweldig. Snap dat het met groter gezelschap waarschijnlijk wel makkelijker is.

Ben niet bekend daar maar "eetfabriek" klinkt niet heel geweldig. Snap dat het met groter gezelschap waarschijnlijk wel makkelijker is.
Ja klopt. Het is gewoon een restaurant a al wok, all you can eat, en met een grote groep is het wel leuk, maar met 2 of 4 personen ga ik liever naar een gewoon restaurant

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan