Fozzy
Well-known member
Mogge. Ff pauze met taart en thee. Over 2u ben ik thuis. En dan weekend. Morgen bedrijf gesloten vanwege de hitte.
Financieel voor je baas niet leuk maar heel goed dat hij aan zijn personeel denkt bij zulk weer.Mogge. Ff pauze met taart en thee. Over 2u ben ik thuis. En dan weekend. Morgen bedrijf gesloten vanwege de hitte.
Och, er zijn er op vrijdag toch maar max 4 aanwezig, en vrijdags is het van 7.30 tot 12u werken en dan weekend. Vrijdags gebeurt er niet zoveel.Financieel voor je baas niet leuk maar heel goed dat hij aan zijn personeel denkt bij zulk weer.
Heel netjes dat ze je vanavond nog wat liet weten!Avond, ik zou morgenvroeg een afspraak hebben ivm ‘APK’ van mn lichaam, belde de praktijkondersteuner me zojuist. Zoontje ziek en opvang/school gesloten ivm code rood. Ze wil het morgenvroeg telefonisch afhandelen, verontschuldigde nog netjes voor het late tijdstip. Nou ja, morgen zelf maar ff de bloeddruk opmeten en keer op de bascule gaan staan. 😉

Ik ben eigenlijk baas dus ik zou elk moment het werk neer kunnen leggen maarja er moet natuurlijk ook brood op de plank komen.Goedemiddag
Hier nog een 36 graden, morgen 33 en dan gaat het eindelijk naar beneden. En misschien nog wel belangrijker... gaan de nachttemperaturen dalen.
Bij welke weersomstandigheden ligt voor jullie het werk stil @aquatlantis splendid 100 ?
Om 6 uur in de ochtend was het al smerig benauwd op een heel rustig rondje met de honden. Laat staan dat je dan flinke lichamelijke inspanning moet leveren tot later op de dag. Respect.Ik ben eigenlijk baas dus ik zou elk moment het werk neer kunnen leggen maarja er moet natuurlijk ook brood op de plank komen.
Wij hebben de afgelopen dagen van 7u tot 13u gewerkt. Maar vanaf 10u is het eigenlijk niet meer te doen.
Het wordt tijd hè, die dagen boven de 35 graden hebben nu lang genoeg geduurd.Middag, hier in huis ondertussen 27,5. Hoop dat er wat verkoelende buien komen.
In een korte broek lassen is niet zo handig.....Dag Lex, ja bij ons inde hal was het ook geen doen, wel in de korte broek gelukkig.
En de egaa gaat de deur uit, iemand aflossen op het werk die ziek is.
Nee, dat wordt dan brandplekken. Weet er alles van toen mn pa nog werkte in de mechanisatie en als hoefsmid met paarden en smidsvuur.In een korte broek lassen is niet zo handig.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.