Mocht je zin hebben om nog meer te doen, ben je van harte welkomff terras ontdaan van wat onkruid met een onkruid(staal)borstel
En een kloddertje hier........En wat met verf zitten knoeien op de modelauto.
Hoho… geen klodders met de airbrush, maar een fijne nevel..Mocht je zin hebben om nog meer te doen, ben je van harte welkom
En een kloddertje hier........
Nou, ik heb wel een middeltje staan waar alles van verdwijnt… zal de naam niet noemen hier, krijg ik vast commentaar.Mocht je zin hebben om nog meer te doen, ben je van harte welkom.
Nee, geen gif in mijn tuin. Dan maar beetje onkruid. Ik zie al steeds minder vlinders, bijen en hommels, dat is al erg genoeg.Nou, ik heb wel een middeltje staan waar alles van verdwijnt… zal de naam niet noemen hier, krijg ik vast commentaar.
Een oud boerenmiddeltje…
Moet je andere planten neerzetten he.. vlinders zijn er inderdaad minder. Maar bijen enzo wel hier. Komen ook geregeld water drinken bij mn terrasvijvertje. Net als eksters en andere vogels.Nee, geen gif in mijn tuin. Dan maar beetje onkruid. Ik zie al steeds minder vlinders, bijen en hommels, dat is al erg genoeg.
Heb hier toch wel wat bloeiende planten.Moet je andere planten neerzetten he
Bij tuincentrum hier verkopen ze planten die voor bijen en andere insecten geschikt zijn. Vast bij jou ook…Heb hier toch wel wat bloeiende planten.
Nou hier ook iemand met een middeltje dat door particulieren niet meer gebruikt mag worden. Sta ermee te praten, begint hij onkruid te spuiten.Nou, ik heb wel een middeltje staan waar alles van verdwijnt… zal de naam niet noemen hier, krijg ik vast commentaar.
Een oud boerenmiddeltje…

Straks hij ook, trillend, dat dan wel weer...Nou hier ook iemand met een middeltje dat door particulieren niet meer gebruikt mag worden. Sta ermee te praten, begint hij onkruid te spuiten.
Hmmm dacht ik, het ruikt niet naar azijn.... ik rook op een paar meter afstand eigenlijk helemaal niks maar kan aan mijn neus liggen. Kreeg toen al argwaan.
Staat er mee te spuiten alsof hij een menneke met prostaat problemen is en dan ook nog niet eens in staat is het midden van de pot te raken
Dat even terzijde LOL
Zie ik op een bepaald moment een merknaam erop staan waar ik niet vrolijk van werd, hij spoot het ongeveer tussen de poten van mijn honden. Hebben notabene zelf een hond. En dat op de openbare weg (stoepen). Doe het in de eigen tuin zou ik dan denken. Misschien doet hij dat ook wel.
Onkruid ging inderdaad met een karakteristiek kleurtje dood.
Wat was de merknaam? 🙂 Alleen een hint geven mag ook hoor, haha.Nou hier ook iemand met een middeltje dat door particulieren niet meer gebruikt mag worden. Sta ermee te praten, begint hij onkruid te spuiten.
Hmmm dacht ik, het ruikt niet naar azijn.... ik rook op een paar meter afstand eigenlijk helemaal niks maar kan aan mijn neus liggen. Kreeg toen al argwaan.
Staat er mee te spuiten alsof hij een menneke met prostaat problemen is en dan ook nog niet eens in staat is het midden van de pot te raken
Dat even terzijde LOL
Zie ik op een bepaald moment een merknaam erop staan waar ik niet vrolijk van werd, hij spoot het ongeveer tussen de poten van mijn honden. Hebben notabene zelf een hond. En dat op de openbare weg (stoepen). Doe het in de eigen tuin zou ik dan denken. Misschien doet hij dat ook wel.
Onkruid ging inderdaad met een karakteristiek kleurtje dood.
"Ach het zal zo'n vaart wel niet lopen" KUCH KUCHStraks hij ook, trillend, dat dan wel weer...
Wat dacht je van Roundup.Wat was de merknaam? 🙂 Alleen een hint geven mag ook hoor, haha.
Nee ik ook niet hoor, maar iemand zoals in het voorbeeld vraag ik me echt af waar die mee bezig is. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor de medemens en al het andere wat leeft.Ik heb het hier trouwens niet over forumleden, maar over zo iemand als in jouw voorbeeld.
Ja, doe maar eens, de dag is al bijna voorbij en mevrouw wordt eindelijk actief…. 🙂 🙂Zo en nou ga ik weer wat anders doen 🙂 Genoeg op het programma vandaag. Maar een het forum bezoeken met een kopje koffie erbij is altijd leuk.
Ja, doe maar eens, de dag is al bijna voorbij en mevrouw wordt eindelijk actief…. 🙂 🙂

Appels vallen niet ver van de boom.Avond. Ff aan de boom schudden hierzo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.