Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moi, ff terras ontdaan van wat onkruid met een onkruid(staal)borstel. En wat met verf zitten knoeien op de modelauto.

Nou, ik heb wel een middeltje staan waar alles van verdwijnt… zal de naam niet noemen hier, krijg ik vast commentaar.
Een oud boerenmiddeltje…
Nee, geen gif in mijn tuin. Dan maar beetje onkruid. Ik zie al steeds minder vlinders, bijen en hommels, dat is al erg genoeg.

Nee, geen gif in mijn tuin. Dan maar beetje onkruid. Ik zie al steeds minder vlinders, bijen en hommels, dat is al erg genoeg.
Moet je andere planten neerzetten he.. vlinders zijn er inderdaad minder. Maar bijen enzo wel hier. Komen ook geregeld water drinken bij mn terrasvijvertje. Net als eksters en andere vogels.

Heb hier toch wel wat bloeiende planten.
Bij tuincentrum hier verkopen ze planten die voor bijen en andere insecten geschikt zijn. Vast bij jou ook…

Ik wordt moe van mensen die geen moeite willen doen om iets op te zoeken met google he als het aquarium gerealateerd is.

Nou, ik heb wel een middeltje staan waar alles van verdwijnt… zal de naam niet noemen hier, krijg ik vast commentaar.
Een oud boerenmiddeltje…
Nou hier ook iemand met een middeltje dat door particulieren niet meer gebruikt mag worden. Sta ermee te praten, begint hij onkruid te spuiten.

Hmmm dacht ik, het ruikt niet naar azijn.... ik rook op een paar meter afstand eigenlijk helemaal niks maar kan aan mijn neus liggen. Kreeg toen al argwaan.

Staat er mee te spuiten alsof hij een menneke met prostaat problemen is en dan ook nog niet eens in staat is het midden van de pot te raken :DD
Dat even terzijde LOL

Zie ik op een bepaald moment een merknaam erop staan waar ik niet vrolijk van werd, hij spoot het ongeveer tussen de poten van mijn honden. Hebben notabene zelf een hond. En dat op de openbare weg (stoepen). Doe het in de eigen tuin zou ik dan denken. Misschien doet hij dat ook wel.

Onkruid ging inderdaad met een karakteristiek kleurtje dood.

Nou hier ook iemand met een middeltje dat door particulieren niet meer gebruikt mag worden. Sta ermee te praten, begint hij onkruid te spuiten.

Hmmm dacht ik, het ruikt niet naar azijn.... ik rook op een paar meter afstand eigenlijk helemaal niks maar kan aan mijn neus liggen. Kreeg toen al argwaan.

Staat er mee te spuiten alsof hij een menneke met prostaat problemen is en dan ook nog niet eens in staat is het midden van de pot te raken :DD
Dat even terzijde LOL

Zie ik op een bepaald moment een merknaam erop staan waar ik niet vrolijk van werd, hij spoot het ongeveer tussen de poten van mijn honden. Hebben notabene zelf een hond. En dat op de openbare weg (stoepen). Doe het in de eigen tuin zou ik dan denken. Misschien doet hij dat ook wel.

Straks hij ook, trillend, dat dan wel weer...

Dat even terzijde LOL

Wat was de merknaam? 🙂 Alleen een hint geven mag ook hoor, haha.

Het is jammer dat dit soort dingen sommige mensen niet interesseert. Ze hebben ofwel geen capaciteit voor / interesse in kennis erover (wat doen die gifstoffen) ofwel ze hebben nog nooit gehoord van zoiets als je eigen verantwoordelijkheid nemen.

Ben ik een slecht mens als ik hoop dat zulke mensen zelf de grootste slachtoffers worden? 🙈 In een alternatieve werkelijkheid had ik wel een eiland willen zien ergens ver weg op zee... En dan mogen van mij de vervuilers, opzettelijke herriemakers, criminelen etc daar samen op worden gezet. Maak elkáár maar blij i.p.v. mensen die er niet om vragen. 😛

Ik heb het hier trouwens niet over forumleden, maar over zo iemand als in jouw voorbeeld.

Straks hij ook, trillend, dat dan wel weer...
"Ach het zal zo'n vaart wel niet lopen" KUCH KUCH
Wat was de merknaam? 🙂 Alleen een hint geven mag ook hoor, haha.
Wat dacht je van Roundup.
Er zijn meerdere versies van blijkbaar maar het is juist die ene ;-) die zo goed als geurloos is.

Ik heb het hier trouwens niet over forumleden, maar over zo iemand als in jouw voorbeeld.
Nee ik ook niet hoor, maar iemand zoals in het voorbeeld vraag ik me echt af waar die mee bezig is. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor de medemens en al het andere wat leeft.
Blijkbaar zich van geen kwaad bewust? Anders spuit je toch niet verder terwijl er iemand dicht op je staat. Maar ondertussen wel tijdens het spuiten met een stuk karton de eigen haag afschermen, dus wel degelijk weten waar hij mee bezig was.

Het was zo'n hoge druk plantenspuit, met daarop in handschrift Roundup.

Sorry hoor als deze persoon dit toevallig leest omdat hij bijvoorbeeld interesse heeft in aquaria. Ik kan echt niet mooier maken dan het is.

Zo en nou ga ik weer wat anders doen 🙂 Genoeg op het programma vandaag. Maar een het forum bezoeken met een kopje koffie erbij is altijd leuk.

Zo en nou ga ik weer wat anders doen 🙂 Genoeg op het programma vandaag. Maar een het forum bezoeken met een kopje koffie erbij is altijd leuk.
Ja, doe maar eens, de dag is al bijna voorbij en mevrouw wordt eindelijk actief…. 🙂 🙂

Ja, doe maar eens, de dag is al bijna voorbij en mevrouw wordt eindelijk actief…. 🙂 🙂
:DD

Ik ben langzaam mijn lijstje aan het afvinken 🙂 En mijn lijstje voor morgen is dan hopelijk leeg.

Nee even serieus, alleen nog was draaien dus dat valt mee.

Hier onkruid verdelgen met een stoomreiniger en dat gaat prima, of gewoon wieden/trekken.
Ook in huis wordt schoongemaakt met stoomreiniger, deuren/vloeren zonder chemische zooi.
In de badkamer/toilet aanvullend schoonmaakazijn of incidenteel wat bleek,

Moi, na het eten gedoucht en nu klaar om te toeteren vanavond. Of Marokko nu wint of niet. Toeteren. 🙂 😉😉
IMG_0426.jpeg

Goedemorgen!

Ik ben een beetje aan het experimenteren met AI en Infographics (zag een mooi voorbeeld voorbij komen op Facebook...beter goed gejat dan slecht bedacht zeg maar). Als ik deze infographics hier wil posten, in welke categorie zou dat dan het beste passen?

Dit is de eerste als voorbeeld:

Paracheirodon axelrodi - Kardinaal Tetra - Infogrpahic.png

Avond. Broodtrommel weer gevuld. Morgen tot 14:30 werken. Werkgever 2 weekjes vakantie in Touzac aan de Lot ergens midden in La France.
Die zie ik waarschijnlijk pas over 5 weken weer na mijn vakantie. Hebben vast nog wel app of mailcontact.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan