Dank je John 🙂Mooie bak Fred.
Deze stenen komen ook voor in het Malawi meer !Graspol61
Ik hoop dat je mijn kritiek niet al te persoonlijk opneemt, maar die scherpe stenen die je gebruikt zie je niet echt terug in het Malawi-meer, ga over naar Maas keien die afgerond zijn. De stenen die je nu gebruikt zijn te scherp en voegen niets toe aan de natuurlijke omgeving waar deze vissen in verkeren.
Het is natuurijk jou beslissing om deze stenen te gebruiken, maar natuurlijk is het niet.
Als je naar beelden kijkt van lake Malawi zie je toch heel vaak stenen en rotsen die gebroken zijn of scherpe randen en hoeken hebben. Naar mijn idee zie je juist weinig rolkeien.Graspol61
Ik hoop dat je mijn kritiek niet al te persoonlijk opneemt, maar die scherpe stenen die je gebruikt zie je niet echt terug in het Malawi-meer, ga over naar Maas keien die afgerond zijn. De stenen die je nu gebruikt zijn te scherp en voegen niets toe aan de natuurlijke omgeving waar deze vissen in verkeren.
Het is natuurijk jou beslissing om deze stenen te gebruiken, maar natuurlijk is het niet.
Als je naar beelden kijkt van lake Malawi zie je toch heel vaak stenen en rotsen die gebroken zijn of scherpe randen en hoeken hebben. Naar mijn idee zie je juist weinig rolkeien.
Bijvoorbeeld op deze video:
Klopt Chindongo,
Maas keien is een aanvulling wat wel leuk staat vind ik .
En wat scherpte van de stenen betreft die van mij lijken scherp om dat beter te zien is.
Dank je Chindongo,Zeker, en jij moet er tegenaan kijken. De vissen zal het niet uitmaken. Ik ken ook veel Malawibakken die met lavastenen zijn ingericht. Misschien niet biotoopcorrect, maar kan ook een mooi effect geven.
Prachtige film van het Malawi meer 🙂Klopt Chindongo,
Maas keien is een aanvulling wat wel leuk staat vind ik .
En wat scherpte van de stenen betreft die van mij lijken scherp om dat beter te zien is.
Dank je John.Leuke video Fred.
Ben er erg blij mee 😉Ja dat gaat prima zo te zien en dan kun je genieten van de bak.

Tja dan komen de problemenJa ik herken dat Fred en dat heb ik ook wel gehad of vergeten om de filter aan te zetten. Ik heb nu dat soort dingen die even uitmoeten op 1 stekkerblok en dan vergeet ik het niet zo snel. Vergeet ik het wel ja dan staat ook het filter stil
Ik zeg weleens zal het iets met de leeftijd te maken hebben?
![]()

Dank je 🙂Zo te zien zijn die L. caeruleus van Lions cove, die kom je niet zo vaak tegen. Goede keuze.
Dank jullie 😉Weer mooi om te zien Fred.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.