Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeiemorgen dames en heren, hier ook de WW

Moge Lissa en Jeffrey.
Onderhoud is klaar en verversen doe ik morgen om 07.00 uur wel.

Zo, de Lido zwaar onder handen gehad, de 2213 van Eheim eens losgehaald, wat een zwarte drek zat er in zeg. Alles zo’n beetje verzadigd. Nu draait ie weer, nog wel wat gerammel en ontsnappende lucht, maar dat zal als het goed is zo weg zijn. Zit nog wel op MP te kijken, zag een JBL e 902 te koop hier in t dorp. Eens polsen wat zn minimale prijs is. Op de scape is die ook fluister stil(ler) vergeleken met de Eheim.

Middag allemaal en de Chiese Kers in de tuin krijgt allemaal weer blad en mooie roze bloesem.

Nou, de boom staat en de lichies doen het, kerstgezelligheid hier. Moet nog ff met de 2e bak aan de slag, maar dat duurt nog een uurtje.

Middag Albert en dat is mooi optijd in elk geval.

Ja wij hebben nog geen boom maar wel allemaal van die decoratie staan met licht erin. Boon gaat het niet worden met een dolle kitten van 4 maanden :Dk :Dk

IMG_20251104_135340.jpg

Dit is een foto van zo n 2 wk geleden.

Haha, via MP een JBL e902 gekocht, blijkt mn buurman te zijn van de andere kant vd straat. Die filter gaat de 2213 classic vervangen op de Lido.
Leuk beesie John, maar ik heb niks met katten.

Zo de loting voor het wk eens bekijken, zal wel weer een enorme show worden met een vooraf bepaalde uitslag.

Ja het is een Siberische en die worden wat groter en forser dan de gewone huiskat. Ze kan wel rond de 6-6.5 kilo gaan wegen en ze zijn ook minder snel uitgegroeid.
Ze zijn wel veel aanhankelijker dan de gewone poes en dat merk je wel aan haar. Ligt de halve dag bij je en het liefst onder een deken op de bank :Dk

Ja het is een Siberische en die worden wat groter en forser dan de gewone huiskat. Ze kan wel rond de 6-6.5 kilo gaan wegen en ze zijn ook minder snel uitgegroeid.
Ze zijn wel veel aanhankelijker dan de gewone poes en dat merk je wel aan haar. Ligt de halve dag bij je en het liefst onder een deken op de bank :Dk
Leuk hoor! Ze heeft ook een flink stel poten onder zich zeg. Daaraan zag ik eigenlijk dat ze nog heel wat te groeien heeft.
Ze is prachtig.

Leuk hoor! Ze heeft ook een flink stel poten onder zich zeg. Daaraan zag ik eigenlijk dat ze nog heel wat te groeien heeft.
Ze is prachtig.
Ja ze is nog maar 18 weken en nu zo n 2400 gram. Dus ze heeft nog bijna 4 kilo te gaan en inderdaad heeft ze flinke poten. Ze hebben ook een andere bouw dan de gewone kat en ze heeft hogere achterpoten.
Als ze zich wast tussen de tenen dan zet ze die uit en dan lijkt dat maar 45 en dan denk je daar moet je geen ruzie mee krijgen.

Nou de wk loting is ook al een politiek gebeuren en geslijm met Trump geworden. Bah.

Nou de wk loting is ook al een politiek gebeuren en geslijm met Trump geworden. Bah.
Ja die wil en zal in de belangstelling staan met zn pompoenenhoofd. Ik betwijfel of hij weet hoe het spelletje werkt :Dk :Dk

Ja ze is nog maar 18 weken en nu zo n 2400 gram. Dus ze heeft nog bijna 4 kilo te gaan en inderdaad heeft ze flinke poten. Ze hebben ook een andere bouw dan de gewone kat en ze heeft hogere achterpoten.
Als ze zich wast tussen de tenen dan zet ze die uit en dan lijkt dat maar 45 en dan denk je daar moet je geen ruzie mee krijgen.
Dat is al flink. Mijn volwassen katten zaten op 3,5 en 4,5 kg en waren niets te dik.
Genieten dat "kleine" spul op te zien groeien. Voordat je het weet is ze groot.

Na 2 weken verkoudheid vandaag eindelijk weer bij mn kleine neefje (2,5 week oud) op visite geweest en bij het dochtertje van een vriendin (2 weekjes oud). Heerlijk baby knuffelen dus vandaag 😍

🤣 ik dacht voor de duidelijkheid zet ik het erbij. Hoe heet de nieuwe aanwinst?
Ik zeg altijd Zoey :Dk :Dk :Dk
Bij degene waar we haar hebben gehaald hadden ze haar Zoof genoemd omdat ze razendsnel en actief is maar ja we vonden Zoey leuker.

Leuke naam, Zoey klinkt ook veel liever dan Zoof 🙂

Goedemorgen allemaal. Is Sinterklaas nog geweest?

Moge allemaal en nee hier geen Sint want we doen het met de Kerst.

Goedemorgen. De regen heeft ons hier verlaten. Het ging er ff behoorlijk op een uurtje geleden.

Moge beide en hier regen en het gaat volgens Weerplaza de hele dag door.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan