Bedankt voor dit belangrijke nieuws.
Nou ja ik wilde je in elk geval niet op het idee brengen om dit ook te doenBedankt voor dit belangrijke nieuws

Ach ja, beetje licht extra in deze donkere dagen is niet weg toch? Wel gezellig, ook als je een rondje doet door het dorp savondsMiddag Albert en dat is mooi optijd in elk geval.

met een dolle kitten van 4 maanden

Mooi aan het opdrogen zeg! Lijkt het maar dat het een grote stevige tante gaat worden?Bekijk bijlage 393108
Dit is een foto van zo n 2 wk geleden.

Leuk hoor! Ze heeft ook een flink stel poten onder zich zeg. Daaraan zag ik eigenlijk dat ze nog heel wat te groeien heeft.Ja het is een Siberische en die worden wat groter en forser dan de gewone huiskat. Ze kan wel rond de 6-6.5 kilo gaan wegen en ze zijn ook minder snel uitgegroeid.
Ze zijn wel veel aanhankelijker dan de gewone poes en dat merk je wel aan haar. Ligt de halve dag bij je en het liefst onder een deken op de bank![]()
Ja ze is nog maar 18 weken en nu zo n 2400 gram. Dus ze heeft nog bijna 4 kilo te gaan en inderdaad heeft ze flinke poten. Ze hebben ook een andere bouw dan de gewone kat en ze heeft hogere achterpoten.Leuk hoor! Ze heeft ook een flink stel poten onder zich zeg. Daaraan zag ik eigenlijk dat ze nog heel wat te groeien heeft.
Ze is prachtig.
Ja die wil en zal in de belangstelling staan met zn pompoenenhoofd. Ik betwijfel of hij weet hoe het spelletje werktNou de wk loting is ook al een politiek gebeuren en geslijm met Trump geworden. Bah.

Dat is al flink. Mijn volwassen katten zaten op 3,5 en 4,5 kg en waren niets te dik.Ja ze is nog maar 18 weken en nu zo n 2400 gram. Dus ze heeft nog bijna 4 kilo te gaan en inderdaad heeft ze flinke poten. Ze hebben ook een andere bouw dan de gewone kat en ze heeft hogere achterpoten.
Als ze zich wast tussen de tenen dan zet ze die uit en dan lijkt dat maar 45 en dan denk je daar moet je geen ruzie mee krijgen.
Wat een knapperd John! En ik bedoel uiteraard de mooie kat op de fotoBekijk bijlage 393108
Dit is een foto van zo n 2 wk geleden.
Ja waarom denk je dat ik geen selfie postWat een knapperd John! En ik bedoel uiteraard de mooie kat op de foto
🤣 ik dacht voor de duidelijkheid zet ik het erbij. Hoe heet de nieuwe aanwinst?Ja waarom denk je dat ik geen selfie post![]()
Avond Lissa.
Ik zeg altijd Zoey🤣 ik dacht voor de duidelijkheid zet ik het erbij. Hoe heet de nieuwe aanwinst?
Ja zoey is leuk! 🥰Ik zeg altijd Zoey![]()
![]()
Bij degene waar we haar hebben gehaald hadden ze haar Zoof genoemd omdat ze razendsnel en actief is maar ja we vonden Zoey leuker.
Goedemorgen. Ja hoor heb een kadootje gekregen.Goedemorgen allemaal. Is Sinterklaas nog geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.